I'm Back, This Time For Good

Heey!

Ligger i sängen och ska precis he på ett avsnitt av rederiet :P Har total fastnat i det nu ! Serieberoende som man är!

Snart är den här helgen över också, det hinner knappt bli helg förrän man ska upp på måndag morgon för jobb igen! Visserligen har jag ju världens bästa jobb men man uppskattar ju helgerna också :)

Sommaren har varit heeeektisk. Gick ut skolan 16 Juni, började jobba på Hårtesten 20 Juni. Hej å hå! Full fart, men de gillar jag :) Lärt mig otroligt mycket under de månaderna jag jobbat!
Massa nöjda kunder :) Härligt !

Tindrah ligger breve mig helt utslagen efter två sena kvällar hos Malin och Jocke o barna :)

Dagen har mest bestått av städning och tvätt, ett illa måste!
Och mys med Tindris såklart <3

Nu rederiet, imorgon S-vall med Sandra :)

Sov Gott!


-Life can take an unexpected turn-

Kommentera inlägget här :