Heey!

Jag vet! Sämst på att uppdatera! :P
Jobbar som vanligt, känns som att man inte hinner med så mycket annat!
Tur man har kul på jobbet iaf :)
Jobba den här veckan ut sen har jag SEMESTER!!! Jihaaa! I 4 veckor !! Helt sjukt :)
Så jag hoppas sommaren kommer nu till helgen :) Så man kan sola och bada hela dagarna :)
Sjukt skönt att det går mot sommaren iaf, även om den egentligen skulle vare här redan! men de är iaf grönt och fint ute så man blir på bra humör :)
Sämre är att jag skadat knä, så fotbollen har jag lagt på hyllan så länge, känns sjukt tråkigt :( Ledbandet och ledbandsfäste uttslitet!! Får nå fel och inte kunna spela nu när serien har dragit igång, jag som ha tränat hela försäsongen och allt började kännas skit bra ! Då gör man illa sig såklart !
Vi får väl se, ska tillbaka till läkaren nästa vecka på återbesök ! Halva säsongen har inte ens varit!
Kanske hinner med andra halvan !
Tog och färgade bort mitt röda/koppriga hår och färgade in en snygg Ombré som är väldigt trendigt nu ! Och sjukt snyggt dessutom !
Annars är allt som vanligt, Vi har en liten kattunge här hemma också, hon är 7 veckor nu, så himla söt, svart/vit långhårig :) Mysigt med kattungar, finns inge sötare :)
Bra skit :)
Nu måste jag ut med Diesel sen ska jag lägga mig tro jag, inget att se på för alla bra serier har uppehåll, eller ännu värre, Desperate är ju slut, för evigt, buhuu ;(
Imorrn är det mer än fullt upp på jobbet, inte en lucka och ombyggnationer på jobbet, vi ska ju bygga ut :) Kommer bli KANON !
Sov Gott

Kommentarer :

#1: Meandi

Hej! Såg dig för ett tag sen med ett par svarta coola, kanske typ baggie byxor, var tajt nertill med dragkedja. Tänkte kolla vart du köpt dom ? Skit snygga! kram

skriven
#2: Johanna

Hej! Jag ha köpt dom på Gina Tricot :) kan vara slutsåld, men dom bruka ju få in igen ibland :)

skriven

Kommentera inlägget här :