Time goes by!

Mooorning!

Söndag och det snöar, lövley !
Fundera på vad man ska hitta på idag, lite sugen på att gå på stan, eller baka :P
Önskar jag va en bakerska, jag är vekligen dålig på att baka, det blir så stökit jö!
Jag kan baka när jag är uppe på skedom, när mamma kan ha allt under kontroll :)
Men knäck är ju endå inte så svårt, kanske man skulle ta o gö de idag a !

Annars har helgen varit luugn ! Skulle till åre men så bleve inte ! Ganska skönt endå att bara vara hemma en helg o inte göra nått alls :)

En vecka kvar till jul, where did the time go ?
Måste gö ett ryck i veckan nu med julklappar, hinner endast på lunchen, bra :P

Fifan a , jag skulle byta kattlådan imorse, också går det hål i påsen under ifrån, sand over allt !
Lite less, hade även damsöge nyss a !!


Å jag önskar mig så mycket av tomten iår, synd bara att det är alldeles för dyra saker :P
Högst upp på listan

-GHD Tång - finns inget som kan jämföras med den!!
-Jacka - "Behöver" helt enkelt en ny snygg jacka !
-Dator - helst en apple , min lilla rosa börja ´bli så långsam och det retar mig !!

Så tack tomten ! :)

Nu ska jag ta och äta lite granna ! Just ja, ska fara och kolla på en gran också ! Känns som man måste ha en gran, eller hur :)

Peace out!





Kommentera inlägget här :