Say Whaaat

Tänk att varje år så står man där, 2 veckor kvar till jul nu ! o inte en enda julklapp! Jag tänkte ju hinna fara till s-vall men nu kan ja juh inte de ! har inte en dag över till det innan jul!
Får väl gynna sollefteå med julklappar :)

De ha varit mke timmar på jobbet nu ! Kul, men man hinner inte göra så mycket annat! Skulle behöva fler timmar på dygnet :P
Sån tur att man jobbar med det man vill och har dom bästa arbetskompisarna :) Vi är som en liten familj :)
Hur skulle det annars gå?

Längtar iaf till Julafton, paket,mat o familjen, och kalle såklart :)

Imorgon tänkte jag starta mitt nya liv IGEN, sluta äta massa skit o börja träna lite mer !
Min stora last är ju Cola, ska väl försöka dra ner på de också :P Inte lätt!
Men man får ju en helt annan energi och känner sig mycket gladare och piggare :)

Ne nu ska jag iaf titta på Gossip o sova, jobb imorrn jöö :)

Sov Gott





Say whaat


Kommentera inlägget här :