Game on!

Sitter och Tittar på Sverige - Serbien! Snart börjar ju Fotbolls-EM, Jihaa! Perfekt till min Semester :)
Har även laddat ner Em Appen på iphonen, så man kan se varje dag vad det är för matcher och vilka tider :P
Tindrah har även fått en egen landslags dress, med nr 10 såklart, Zlatan :)
Jag är trött efter dagen, fullt upp, mycket att göra, me jag gillar det :)
Sitter och vänta på att Sandra ska komma !
Imorrn man ledig, sköönt med en ledig dag mitt i veckan ! Ska dock in på jobbet endå och fixxa våra hår :P
Salongen är mitt andra hem kan man säga, eller tredje kanske efter skedom :)
Har förlångt mina naglar också, härligt :) Våran duktiga Nageltjej från sthlm som kommer en gång i månaden gjorde dom på mig :)
http://www.ciccinagelfixarn.se/
Hade en kund idag som sa att The vow skulle va en as bra film, funderar på att se den ikväll :)
På tala om filmer så lnägtar jag sjukt mycket tills Breaking Dawn, Part 2 kommer !! Då blir bio :)
Hårtips

Paul Mitchell's
Extra Body Daily Boost, Root Lifter

En prdoukt som ger maxiamal volym från botten. Jag använder varje gång jag har duschat i handdukstorkat hår, sen fönar jag det torrt. Ger världens stadga från botten, jättelätt att tupera efter, och det håller super bra!
Har även testa olika powder i botten, funkar jätte bra, men håret ser skitit ut och blir väldigt fett/skitigt dagen efter. Funkar på många, men dom har nog inte testat PM's Root Lifter ;P
Håller sig tills man duschar nästa gång, och håret är fräscht hela tiden !
Lovar att du inte blir besviken om du är ute efter volym :)
Ne nu ska jag Dricka lite cola och se på tv :)
Peace out

Kommentera inlägget här :