A dream for the weak

Tjah Tjah :)

Idag känner jag mig lite sådär extra smart! Har inte haft alla bra teve kanaler på 2 veckor nu, ha bara haft 1,2 och 4:an typ! Har varit iriterad över de och ringer boxer idag och är lite småsur, de visa sig iaf att jag har haft kortet fel vänt, upp och ner, och därför har det inte funkat ! Fifan a! Lite pinsamt ;P
Men nu är jag iaf glad nu har jag min 3:a och 5:a , dom enda kanalerna man behöver egenligen :P

Å nääj, nu är det uppehåll på alla mina kungserier, Gossip, Desperate och Greys !! Hur ska de här gå?
Och när börhar sesóng 9 av OTH igen ?? De bli jag lite irriderad över !!

Happ, Torsdag IGEN ! Snart helg igen alltså! Sick!
Snart 2012, ännu mera sick! Då ska jag börja träna som en galning, hoppas jag :P
jag ska komma på nå bra nyårs löften som jag aldrig kan hålla också ! Fint de !

Mange makers nya låt, så dålig så den bli kung !! ;P


Ne nu ska jag kolla på nå serie och sova, wööörk tomorrow :)

Sov gott!

Kommentera inlägget här :