Update

Oj vad de två veckor sedan jag skrev sist, sjukt fort tiden går!
Jag har ju iaf haft semester i över 2 veckor nu, verkligen skönt, de ha varit fin väder också , så vi ha varit ute mycket och badat :) Så  brun har man blivit också, lovley :) Helt underbart väder över midsommar också!!
Vi ha även varit på Junsele Djurpark på Djurparkens dag, de va mys :) Älskar att vara där :) Egentligen inte så mycket att se, men endå kul. En Tiger som var ute efter Tindrah, vart än hon gick så följde tigern efter henne, smög som. Roligt till en början sen varte lite läskigt !! :P
Mattias har ju ÄNTLIGEN börjat jobba hemma !! Heeeelt underbart!! Tänk att han kommer hem varje dag kl 4, ingen av oss fattar det än, men vi dansar som på rosor <3
nu är det bara den här vekan och nästa kvar av min semster, var på jobbet ikväll och fixade Mattias hår, klippte och färga lite :) kännde då att man börjar längta, det kliar som i fingrarna !!
Snygg blev han iaf, inspirerad av Ronaldo nu när man sett han spela. Tyckte han var snyggt klippt med snygga markeringar, så jag tog och gjorde samma på min kille såklart :)
Världens sämsta bild dock, dålig fotograf :P ska ta en bättre sen :)
Nu ska jag sova, Mattias ligger brevid och sover, han som är  uppe tidigt och jobbar :)
Jag var uppe tidigt jag med imorse, va hos tandläkarn 07:20, yeeey!
Just ja, glömt att lägga ut bild på min senaste tatuering, gjorde den i feburari tro ja :)
Men Sov Gott :)

Kommentera inlägget här :