Jag är Zlatan

Har laddat ner en ljudbok för första gången, Jag är Zlatan :) Fattar inte varför jag inte läst den än när jag vet att den är jätte bra ?! Kanske för att jag inte är nån som läser böcker :P
Ska lägga mig och lyssna på den :P haha, får väl se hur de gå:)
Jag lär ju endå som på en sekund då jag va på jobbet kl 06:00 imorse och gjorde ordning studenter.
Så Dagen har varit lååååång men väldig bra, med många positiva nyheter och överraskningar :) Underbart !
Sen har de varit full fart på stan när det ha varit studenten, kul med mycke rörelse :)
Så kl 17 idag gick jag på semster för 4 veckor, med blanade känslor :P Skönt såklart att va ledig, men kommer endå sakna mitt jobb och mina fina arbetskamrater!! Och kunderna såklart :) Men 4 veckor kommer bara att smälla till så står man där igen :)
Nu är EM igång, lovley, nu äre fotboll för hela slanten :) Imorrn spelar Tyskland - Portugal, blir nog en jävligt bra match!!
Säger bara Cristiano Ronaldo!!
Nu ska jag ut med Diesel sen sängen ! Håller på att somna i soffan ! Imorrn ska jag handla lite blommor oh gö fint ute :) hihi
Lite Norskt, Varsegod :P haha

Kommentera inlägget här :